Zgłoszenia, w sprawach skarg i wniosków, w Domu Pomocy Społecznej w Krzyżanowicach przyjmują:
- Dyrektor Domu Pomocy Społecznej w Krzyżanowicach; poniedziałki i czwartki, w godz. 8:00 – 12.00 (w przypadkach uzasadnionych możliwe jest przyjęcie interesanta po godz. 15,00, po wcześniejszym ustaleniu terminu: telefonicznie – 48 6263027 lub elektronicznie – drektor@dpskrzyzanowice.com.pl)
- Kierownik Zespołu Terapeutyczno – Opiekuńczego: codziennie, w godz. 7:00 – 15.00.
- Pracownicy administracji – codziennie, w godzinach 7:00 – 15.00.
Skargi i wnioski do Domu Pomocy Społecznej w Krzyżanowicach można składać:
- Pisemnie – osobiście na dziennik podawczy w sekretariacie lub pocztą na adres: Dom Pomocy Społecznej w Krzyżanowicach, Krzyżanowice 219, 27-100 Iłża.
- Faksem na numer: 48 6263027.
- Ustnie, do protokołu.
- Za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej, na adres:
dpomocy@kki.pl
Skargi i wnioski składane do Domu Pomocy Społecznej w Krzyżanowicach powinny zawierać:
- datę,
- imię i nazwisko (lub nazwę) i adres wnoszącego,
- zwięzły opis przedmiotu skargi/wniosku,
- własnoręczny podpis wnoszącego.
Skargi lub wnioski niezawierające imienia i nazwiska lub nazwy oraz adresu wnoszącego pozostawia się bez rozpoznania.
Skargi wnoszone w interesie innych osób winny zawierać załączoną zgodę osób, w imieniu których wnoszący występuje.